ריבוי מי שפיר
ריבוי מי שפיר
בסקירת מערכות (שבוע 24) אמרו לי שיש לי ריבוי מי שפיר
קראתי קצת על המשמעויות של זה והבנתי שזה גם יכול לרדת
העובדה שהכמות הגדולה יכולה לרדת "מעצמה" עוררה בי מחשבות- האם ניתן לאזן את כמות מי השפיר (בהנחה שריבוי מי השפיר לא נובע ממום עוברי, סכרת וכו', אלא מסיבות לא ידועות- שהבנתי שזה 50 אחוז מהמקרים) בעזרת תזונה, טיפול אלטרנטיבי וכו'. האם זה קשור לחוסר איזון כלשהו בגוף?
אשמח אם מביני דבר יאירו את עיני בנושא
(מה גם שבעקבות זה שיש ריבוי, הרופא שלי לוחץ שאעשה את העמסת הסוכר של ה-100 וממש לא בא לי...קבעתי איתו שאבדק שוב עוד שבועיים ואעשה את ההעמסה רק אם עדיין יהיה ריבוי מים)
קראתי קצת על המשמעויות של זה והבנתי שזה גם יכול לרדת
העובדה שהכמות הגדולה יכולה לרדת "מעצמה" עוררה בי מחשבות- האם ניתן לאזן את כמות מי השפיר (בהנחה שריבוי מי השפיר לא נובע ממום עוברי, סכרת וכו', אלא מסיבות לא ידועות- שהבנתי שזה 50 אחוז מהמקרים) בעזרת תזונה, טיפול אלטרנטיבי וכו'. האם זה קשור לחוסר איזון כלשהו בגוף?
אשמח אם מביני דבר יאירו את עיני בנושא
(מה גם שבעקבות זה שיש ריבוי, הרופא שלי לוחץ שאעשה את העמסת הסוכר של ה-100 וממש לא בא לי...קבעתי איתו שאבדק שוב עוד שבועיים ואעשה את ההעמסה רק אם עדיין יהיה ריבוי מים)
-
יונת_שרון*
- הודעות: 8089
- הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
- דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*
ריבוי מי שפיר
יש עוד תסמינים מלבד הריבוי לכאורה? ועד כמה מובהק הריבוי? פשוט המדידות באולטרסאונד לוקות באי-דיוק מזעזע.
ריבוי מי שפיר
אין עוד תסמינים
נשללו ככל הנראה מומים בעובר
והרופא רוצה לבדוק אם זו סכרת
הריבוי מי שפיר הוא עדיין בנורמה- אבל גבוה, אחוזון 95
מבחינת הרופא, הכי פשוט זה לשלוח אותי להעמסת הסוכר "הגדולה", כדי לראות אם זו סכרת או סתם ריבוי מי שפיר ללא סיבה (מה שלי נראה, שזה המקרה אצלי. זו התחושה שלי)
קשה לי להסביר למה בדיוק, אבל יש לי התנגדות גדולה לעשות את ההעמסת סוכר הגדולה. אני זוכרת מהריון הקודם שזה עשה לי נורא רע (ולא היתה לי סכרת, התוצאות היו טובות), ובהריון הזה אני ממש לא יכולה לסבול מתוק. לעשות את ההעמסת סוכר של 100, זה מרגיש לי כמו התעללות בעובר, ובי
אני נורא רוצה שהריבוי מיים ירד עד שאבוא לרופא שוב (עוד שבועיים) ואז אוכל להסתפק בבדיקה ה"קטנה" של הסוכר (ה-50)
בגלל זה מעניין אותי אם יש משהו שאני יכולה בכלל לעשות על מנת "לאזן" את זה
והאם זה בכלל חוסר איזון??
נשללו ככל הנראה מומים בעובר
והרופא רוצה לבדוק אם זו סכרת
הריבוי מי שפיר הוא עדיין בנורמה- אבל גבוה, אחוזון 95
מבחינת הרופא, הכי פשוט זה לשלוח אותי להעמסת הסוכר "הגדולה", כדי לראות אם זו סכרת או סתם ריבוי מי שפיר ללא סיבה (מה שלי נראה, שזה המקרה אצלי. זו התחושה שלי)
קשה לי להסביר למה בדיוק, אבל יש לי התנגדות גדולה לעשות את ההעמסת סוכר הגדולה. אני זוכרת מהריון הקודם שזה עשה לי נורא רע (ולא היתה לי סכרת, התוצאות היו טובות), ובהריון הזה אני ממש לא יכולה לסבול מתוק. לעשות את ההעמסת סוכר של 100, זה מרגיש לי כמו התעללות בעובר, ובי
אני נורא רוצה שהריבוי מיים ירד עד שאבוא לרופא שוב (עוד שבועיים) ואז אוכל להסתפק בבדיקה ה"קטנה" של הסוכר (ה-50)
בגלל זה מעניין אותי אם יש משהו שאני יכולה בכלל לעשות על מנת "לאזן" את זה
והאם זה בכלל חוסר איזון??
ריבוי מי שפיר
אין עוד תסמינים
נשללו ככל הנראה מומים בעובר
והרופא רוצה לבדוק אם זו סכרת
הריבוי מי שפיר הוא עדיין בנורמה- אבל גבוה, אחוזון 95
מבחינת הרופא, הכי פשוט זה לשלוח אותי להעמסת הסוכר "הגדולה", כדי לראות אם זו סכרת או סתם ריבוי מי שפיר ללא סיבה (מה שלי נראה, שזה המקרה אצלי. זו התחושה שלי)
קשה לי להסביר למה בדיוק, אבל יש לי התנגדות גדולה לעשות את ההעמסת סוכר הגדולה. אני זוכרת מהריון הקודם שזה עשה לי נורא רע (ולא היתה לי סכרת, התוצאות היו טובות), ובהריון הזה אני ממש לא יכולה לסבול מתוק. לעשות את ההעמסת סוכר של 100, זה מרגיש לי כמו התעללות בעובר, ובי
אני נורא רוצה שהריבוי מיים ירד עד שאבוא לרופא שוב (עוד שבועיים) ואז אוכל להסתפק בבדיקה ה"קטנה" של הסוכר (ה-50)
בגלל זה מעניין אותי אם יש משהו שאני יכולה בכלל לעשות על מנת "לאזן" את זה
והאם זה בכלל חוסר איזון??
נשללו ככל הנראה מומים בעובר
והרופא רוצה לבדוק אם זו סכרת
הריבוי מי שפיר הוא עדיין בנורמה- אבל גבוה, אחוזון 95
מבחינת הרופא, הכי פשוט זה לשלוח אותי להעמסת הסוכר "הגדולה", כדי לראות אם זו סכרת או סתם ריבוי מי שפיר ללא סיבה (מה שלי נראה, שזה המקרה אצלי. זו התחושה שלי)
קשה לי להסביר למה בדיוק, אבל יש לי התנגדות גדולה לעשות את ההעמסת סוכר הגדולה. אני זוכרת מהריון הקודם שזה עשה לי נורא רע (ולא היתה לי סכרת, התוצאות היו טובות), ובהריון הזה אני ממש לא יכולה לסבול מתוק. לעשות את ההעמסת סוכר של 100, זה מרגיש לי כמו התעללות בעובר, ובי
אני נורא רוצה שהריבוי מיים ירד עד שאבוא לרופא שוב (עוד שבועיים) ואז אוכל להסתפק בבדיקה ה"קטנה" של הסוכר (ה-50)
בגלל זה מעניין אותי אם יש משהו שאני יכולה בכלל לעשות על מנת "לאזן" את זה
והאם זה בכלל חוסר איזון??
-
יונת_שרון*
- הודעות: 8089
- הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
- דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*
ריבוי מי שפיר
גם אני חושבת שהבדיקה לסכרת היא נוראית. אם את חוששת מסכרת, אני מציעה שתתחילי לאכול כאילו יש לך סכרת גם בלי לעשות את הבדיקה. זה יותר בריא בכל מקרה.
-
שורשים_עמוקים*
- הודעות: 121
- הצטרפות: 30 אפריל 2009, 14:50
- דף אישי: הדף האישי של שורשים_עמוקים*
ריבוי מי שפיר
הי מישפיר
גם אני במצב ממש דומה - שבוע 33 +1, ערך הריבוי שלי הוא AFI =220 . זה אינדקס למדידת הריבוי amniotic fluid index וזה מראה שזה ריבוי קל-בינוני.
את יודעת כמה יצא לך?
אני עשיתי את ההעמסה של ה-100 גרם לפני שבוע כדי לשלול סכרת (גם בגלל הריבוי וגם כי הקטנצ'יק די גדול) וזו ממש לא בדיקה נוראית מידי - אם שמים מיץ לימון זה ממש דומה ל-50 גרם, רק משעמם לשבת 3 שבעות במרפאה. אני מסכימה עם יונת שתזונה דלת סוכרים תמיד מומלצת בהריון, בלי קשר לסכרת. כדאי גם לאכול מזונות פחמימתיים עם חלבון (למשל קרקר עם גבינה או פרי עם אגוז) כדי להוריד את האינדקס הגליקמי של אותו מזון ולמנוע עליה יתרה של סוכר בדם.
הרופא שלי הורה לי עד הלידה פעם בשבוע לעשות מוניטור לבדוק שאין מצוקת עובר ואולטראסאונד לבירור אם ה-AFI גדל והריבוי מחריף.. גם לך אמרו לעשות משהו כזה?
אני בעד לעשות את הבדיקה כי זה הסבר אפשרי לריבוי ואפשר תזונתית לאזן את המצב.
רק כ-35% מהמקרים של ריבוי מי שפיר בכלל מוסברים ובעלי סיבה ידוע - לרוב סכרת או, לא עלינו, מומים מסוימים. זה אומר שכ-65% מהמקרים הם לא הסבר בכלל, אידיופטים.
בדר"כ בכלל לא יודעים ממה זה וזה למעשה די נפוץ 1-2% מהריונות שזה בין 1:50 ל-1:100 הריונות!
הדבר היחידי שזה יכול להשפיע עליו זה בלידה - רק אם יש לך ירידת מים יש חשש לצניחת חבל טבור ואם מדממת חשוב מאוד לשלול היפרדות מוקדמת של השליה. מעבר לזה, אין סיבה לדאגה וגם הדברים האלה הם די נדירים ועוד יותר נדירים כשהריבוי הוא אידיופטי. הרופא שלי אמר שיש סיכוי מעט מוגבר ללידה מוקדמת אבל לרוב במקרים שיודעים מה הסיבה לריבוי ולא באלו שלא. יש מלא נשים עם ריבוי שכלל לא יודעות שיש להן כזה הריון והכל עובר בשלום.
לגבי מה ששאלת בנושא התזונה והטיפול. כמות המים שאת שותה כלל לא קשורה לריבוי מי שפיר ומכאן שלתת צמחים משתניםלא ממש ישנה את המצב.
ברמה ההוליסטית מדובר בעודף מים מסביב לעובר - מים הם יסוד הרגש והאמהות (אדמה, שורשים, יציבות זה אבא) ומכאן שאפשר שאלות בנושא.
אני נטורופטית ומכאן גם רפלקסולוגית והייתי בהחלט הולכת לראות אם ברגל של מי שיש לה ריבוי מי שפיר יש גם עודפים של מים באיברים אחרים. יש אנשים שהם מוצפים מים, כלומר מלאי רגש שמתפרץ בצורות ואופנים שונים בחיי היום יום לעומת אנשים עם יסודות אחרים שהם דומיננטים. שווה לשקול טיפול רפלקסולוגי לבירור נושא ביטוי הרגש אצל מטופלת עם ריבוי מי שפיר, אולי הפנמה או ביטוי לא מתאים של פחדים במהלך ההריון? כנ"ל לגבי בצקות מפושטות, אם יש. חשוב לזכור שכל ההריון הוא ביטוי לנשיות ואמהות שלנו, חגיגה של יסוד המים בנשמות שלנו.
חשוב לזכור שגם לעובר יש פה השפעה והוא גם קובע לא מעט במהלך ההריון והלידה ויתכן שהמצב כאן נובע ממשהו פנימי שלו.
מאחלת לך המון בריאות והמשך הריון טוב!
גם אני במצב ממש דומה - שבוע 33 +1, ערך הריבוי שלי הוא AFI =220 . זה אינדקס למדידת הריבוי amniotic fluid index וזה מראה שזה ריבוי קל-בינוני.
את יודעת כמה יצא לך?
אני עשיתי את ההעמסה של ה-100 גרם לפני שבוע כדי לשלול סכרת (גם בגלל הריבוי וגם כי הקטנצ'יק די גדול) וזו ממש לא בדיקה נוראית מידי - אם שמים מיץ לימון זה ממש דומה ל-50 גרם, רק משעמם לשבת 3 שבעות במרפאה. אני מסכימה עם יונת שתזונה דלת סוכרים תמיד מומלצת בהריון, בלי קשר לסכרת. כדאי גם לאכול מזונות פחמימתיים עם חלבון (למשל קרקר עם גבינה או פרי עם אגוז) כדי להוריד את האינדקס הגליקמי של אותו מזון ולמנוע עליה יתרה של סוכר בדם.
הרופא שלי הורה לי עד הלידה פעם בשבוע לעשות מוניטור לבדוק שאין מצוקת עובר ואולטראסאונד לבירור אם ה-AFI גדל והריבוי מחריף.. גם לך אמרו לעשות משהו כזה?
אני בעד לעשות את הבדיקה כי זה הסבר אפשרי לריבוי ואפשר תזונתית לאזן את המצב.
רק כ-35% מהמקרים של ריבוי מי שפיר בכלל מוסברים ובעלי סיבה ידוע - לרוב סכרת או, לא עלינו, מומים מסוימים. זה אומר שכ-65% מהמקרים הם לא הסבר בכלל, אידיופטים.
בדר"כ בכלל לא יודעים ממה זה וזה למעשה די נפוץ 1-2% מהריונות שזה בין 1:50 ל-1:100 הריונות!
הדבר היחידי שזה יכול להשפיע עליו זה בלידה - רק אם יש לך ירידת מים יש חשש לצניחת חבל טבור ואם מדממת חשוב מאוד לשלול היפרדות מוקדמת של השליה. מעבר לזה, אין סיבה לדאגה וגם הדברים האלה הם די נדירים ועוד יותר נדירים כשהריבוי הוא אידיופטי. הרופא שלי אמר שיש סיכוי מעט מוגבר ללידה מוקדמת אבל לרוב במקרים שיודעים מה הסיבה לריבוי ולא באלו שלא. יש מלא נשים עם ריבוי שכלל לא יודעות שיש להן כזה הריון והכל עובר בשלום.
לגבי מה ששאלת בנושא התזונה והטיפול. כמות המים שאת שותה כלל לא קשורה לריבוי מי שפיר ומכאן שלתת צמחים משתניםלא ממש ישנה את המצב.
ברמה ההוליסטית מדובר בעודף מים מסביב לעובר - מים הם יסוד הרגש והאמהות (אדמה, שורשים, יציבות זה אבא) ומכאן שאפשר שאלות בנושא.
אני נטורופטית ומכאן גם רפלקסולוגית והייתי בהחלט הולכת לראות אם ברגל של מי שיש לה ריבוי מי שפיר יש גם עודפים של מים באיברים אחרים. יש אנשים שהם מוצפים מים, כלומר מלאי רגש שמתפרץ בצורות ואופנים שונים בחיי היום יום לעומת אנשים עם יסודות אחרים שהם דומיננטים. שווה לשקול טיפול רפלקסולוגי לבירור נושא ביטוי הרגש אצל מטופלת עם ריבוי מי שפיר, אולי הפנמה או ביטוי לא מתאים של פחדים במהלך ההריון? כנ"ל לגבי בצקות מפושטות, אם יש. חשוב לזכור שכל ההריון הוא ביטוי לנשיות ואמהות שלנו, חגיגה של יסוד המים בנשמות שלנו.
חשוב לזכור שגם לעובר יש פה השפעה והוא גם קובע לא מעט במהלך ההריון והלידה ויתכן שהמצב כאן נובע ממשהו פנימי שלו.
מאחלת לך המון בריאות והמשך הריון טוב!
ריבוי מי שפיר
תודה רבה על התשובות!
לגבי תזונה- אני גם ככה נמנעת ממתוקים, פשוט כי מתחילת ההריון הזה זה ממש מגעיל אותי (מעניין- אולי זו באמת דרכו של הגוף שלי לשמור עלי מסכרת?)
מה שכתבת פלונית, לגבי המים כביטוי ריגשי ו בירור נושא ביטוי הרגש אצל מטופלת עם ריבוי מי שפיר
זה מאד מעניין!
אני מזל מים ואכן- כל כולי רגש. למזלי, אני לא סובלת כלל מבצקות (בינתיים, טפו טפו טפו), אבל המשפט הזה בהחלט לוקח אותי לכל מיני מחשבות
בכלל פלונית, נתת לי הרבה אינפורמציה חשובה. האם את יודעת אם יש לתופעה הזו עוד השלכות על הלידה? למשל- מגבלה על כניסה בלידה לחדר לידה טבעי?. בלידה הקודמת, ילדתי בלניאדו בחדר הטבעי, הלידה התחילה בירידת מים ואחרי זה הייתי בבית עוד איזה 5 שעות והגעתי לביה"ח כבר ממש ללדת- בפתיחה של 9. האם במקרה של ריבוי מי שפיר זה יכול להיות בעייתי?. הנטייה של כל הנשים במשפחתי היא להתחיל לידה בירידת מים וממש לא מתאים לי לרוץ לבי"ח ושישכיבו אותי מיד וכו'
לגבי הבדיקה של ההעמסת סוכר (100). אני יודעת שהיא לכאורה לא נוראית. עשיתי אותה גם בהריון הקודם (והכל היה בסדר, לא היתה לי סכרת). אבל בהריון הזה יש לי ממש רתיעה מלעשות אותה. זה מרגיש לי לא נכון בכלל. אולי בגלל שאני נרתעת ממתוק מתחילת ההריון.
האם את, או מישהו אחר , יודע אם אפשר לאתר סכרת הריונית בדרך פחות איומה?
לגבי תזונה- אני גם ככה נמנעת ממתוקים, פשוט כי מתחילת ההריון הזה זה ממש מגעיל אותי (מעניין- אולי זו באמת דרכו של הגוף שלי לשמור עלי מסכרת?)
מה שכתבת פלונית, לגבי המים כביטוי ריגשי ו בירור נושא ביטוי הרגש אצל מטופלת עם ריבוי מי שפיר
זה מאד מעניין!
אני מזל מים ואכן- כל כולי רגש. למזלי, אני לא סובלת כלל מבצקות (בינתיים, טפו טפו טפו), אבל המשפט הזה בהחלט לוקח אותי לכל מיני מחשבות
בכלל פלונית, נתת לי הרבה אינפורמציה חשובה. האם את יודעת אם יש לתופעה הזו עוד השלכות על הלידה? למשל- מגבלה על כניסה בלידה לחדר לידה טבעי?. בלידה הקודמת, ילדתי בלניאדו בחדר הטבעי, הלידה התחילה בירידת מים ואחרי זה הייתי בבית עוד איזה 5 שעות והגעתי לביה"ח כבר ממש ללדת- בפתיחה של 9. האם במקרה של ריבוי מי שפיר זה יכול להיות בעייתי?. הנטייה של כל הנשים במשפחתי היא להתחיל לידה בירידת מים וממש לא מתאים לי לרוץ לבי"ח ושישכיבו אותי מיד וכו'
לגבי הבדיקה של ההעמסת סוכר (100). אני יודעת שהיא לכאורה לא נוראית. עשיתי אותה גם בהריון הקודם (והכל היה בסדר, לא היתה לי סכרת). אבל בהריון הזה יש לי ממש רתיעה מלעשות אותה. זה מרגיש לי לא נכון בכלל. אולי בגלל שאני נרתעת ממתוק מתחילת ההריון.
האם את, או מישהו אחר , יודע אם אפשר לאתר סכרת הריונית בדרך פחות איומה?
-
שורשים_עמוקים*
- הודעות: 121
- הצטרפות: 30 אפריל 2009, 14:50
- דף אישי: הדף האישי של שורשים_עמוקים*
ריבוי מי שפיר
(אני פלונית אלמונית מהצהריים)

לא ידועה לי על דרך אחרת לאיתור סכרת הריונית, לצערי. אני יודעת שהבדיקה של ה-50 גרם היא בדיקת סקר לכל ההריוניות ורק ה-100 גרם נחשבת בדיקה אבחנתית.. שווה להתייעץ עם הרופא/ה שלך. אני מאוד מאמינה שהדברים שסולדים מהם הם אותות מהגוף מה מתאים ומה לא.. אבל מצד שני בהריון אני חושבת שה- cravings ממש לא מצביעים על מה שהגוף צריך (-:
לגבי חדר לידה טבעי - לא ידוע לי שריבוי מי שפיר קל-בינוני משפיע על כניסה לחדר לידה טבעי, אני יודעת שלפעמים במקרים חמורים (AFI גדול מ-35) עושים לפעמים דיקור מי שפיר ומוציאים קצת נוזלים ומורידים מהלחץ בבטן כי אז כבר יש סכנה למצוקת עובר.. בכלל בריבוי חמור ההריון הופך להריון בסיכון ואז אני מאמינה שלא יתנו לך חדר לידה טבעי.. אבל כל זה ממש נדיר ורוב המקרים של ריבוי (קראתי היום שכ-80%) הם קלים-בינוניים אז אני לא חושבת שיש מה לדאוג ממש.
איזה נפלא עבורך שהגעת בפעם הקודמת לבית החולים בפתיחה של 9! אני מזמנת לעצמי את אותו הדבר!
היות ואת אומרת שיש נטיה אצלכן לירידות מים וגם בלידה הראשונה היתה לך, אני לא הייתי מחכה שוב 5 שעות בבית - מה גם שלידה שניה גם ככה מתקדמת מהר. הפחד הוא שב-"שיטפון" שיכול להיות בירידת המים חבל הטבור ירד בצוואר הרחם וזו סכנה מיידית לעובר כי הצירים והלחץ על החבל ימנעו חמצן. בצניחת חבל טבור בחדר לידה רגיל מגיעים ישר לקיסרי. שוב - הסיכויים פה נמוכים אבל שתדעי כי מזה בעצם הרופאים חוששים.
אם את במעקב והריבוי הוא לא קיצוני אני לא חושבת שהרופאים ידאגו יותר מידי אבל אני כמובן ממש לא רופאה והייתי מבררת הכל מול הרופא/ה שלך.
בהקשר הרגשי שהעלנו - אולי שווה לנסות קצת דמיון מודרך שבו את מדמיינת את המים העודפים שבך נספגים קצת? איך עודפי המים שלך יוצאים בצורה נכונה.. אולי לשבת לכתוב קצת מה את מרגישה ולראות אם את מרגישה שבכתיבה יש הקלה מסוימת? אני הייתי בים לפני לא הרבה זמן וממש התחברתי שם בצורה מדהימה למים וניסיתי לשאול את עצמי ואת העובר שלי שאלות..
אני מאוד מתחברת לדמיון מודרך ומרגישה שזה כלי בלידה וכעת גם יכול מאוד להרגיע ולמרכז אותי.
בגלל שאני גם עם ריבוי אני מנסה כל הזמן להבין למה זה קורה ומה השיעור שלי.. מה מצטבר? מה נאגר אצלי? מה העובר רוצה לומר לי?
לא ידועה לי על דרך אחרת לאיתור סכרת הריונית, לצערי. אני יודעת שהבדיקה של ה-50 גרם היא בדיקת סקר לכל ההריוניות ורק ה-100 גרם נחשבת בדיקה אבחנתית.. שווה להתייעץ עם הרופא/ה שלך. אני מאוד מאמינה שהדברים שסולדים מהם הם אותות מהגוף מה מתאים ומה לא.. אבל מצד שני בהריון אני חושבת שה- cravings ממש לא מצביעים על מה שהגוף צריך (-:
לגבי חדר לידה טבעי - לא ידוע לי שריבוי מי שפיר קל-בינוני משפיע על כניסה לחדר לידה טבעי, אני יודעת שלפעמים במקרים חמורים (AFI גדול מ-35) עושים לפעמים דיקור מי שפיר ומוציאים קצת נוזלים ומורידים מהלחץ בבטן כי אז כבר יש סכנה למצוקת עובר.. בכלל בריבוי חמור ההריון הופך להריון בסיכון ואז אני מאמינה שלא יתנו לך חדר לידה טבעי.. אבל כל זה ממש נדיר ורוב המקרים של ריבוי (קראתי היום שכ-80%) הם קלים-בינוניים אז אני לא חושבת שיש מה לדאוג ממש.
איזה נפלא עבורך שהגעת בפעם הקודמת לבית החולים בפתיחה של 9! אני מזמנת לעצמי את אותו הדבר!
היות ואת אומרת שיש נטיה אצלכן לירידות מים וגם בלידה הראשונה היתה לך, אני לא הייתי מחכה שוב 5 שעות בבית - מה גם שלידה שניה גם ככה מתקדמת מהר. הפחד הוא שב-"שיטפון" שיכול להיות בירידת המים חבל הטבור ירד בצוואר הרחם וזו סכנה מיידית לעובר כי הצירים והלחץ על החבל ימנעו חמצן. בצניחת חבל טבור בחדר לידה רגיל מגיעים ישר לקיסרי. שוב - הסיכויים פה נמוכים אבל שתדעי כי מזה בעצם הרופאים חוששים.
אם את במעקב והריבוי הוא לא קיצוני אני לא חושבת שהרופאים ידאגו יותר מידי אבל אני כמובן ממש לא רופאה והייתי מבררת הכל מול הרופא/ה שלך.
בהקשר הרגשי שהעלנו - אולי שווה לנסות קצת דמיון מודרך שבו את מדמיינת את המים העודפים שבך נספגים קצת? איך עודפי המים שלך יוצאים בצורה נכונה.. אולי לשבת לכתוב קצת מה את מרגישה ולראות אם את מרגישה שבכתיבה יש הקלה מסוימת? אני הייתי בים לפני לא הרבה זמן וממש התחברתי שם בצורה מדהימה למים וניסיתי לשאול את עצמי ואת העובר שלי שאלות..
אני מאוד מתחברת לדמיון מודרך ומרגישה שזה כלי בלידה וכעת גם יכול מאוד להרגיע ולמרכז אותי.
בגלל שאני גם עם ריבוי אני מנסה כל הזמן להבין למה זה קורה ומה השיעור שלי.. מה מצטבר? מה נאגר אצלי? מה העובר רוצה לומר לי?
ריבוי מי שפיר
תודה! אני בהחלט אנסה ללכת לים בקרוב...
ובכלל- העצות שלך מאד מדברות אליי, ומהדהדות אצלי כמה מעט מקום לרגש אני נותנת לעצמי בהריון הזה
וזה מאד לא מאפיין אותי בד"כ. כאילו בהריון הזה משהו קורה שם אחרת
בהחלט שלחת אותי לעשות שיעורי בית...
ולגבי ההעמסת סוכר- עדיין מקווה שיש דרך אחרת לאתר סכרת הריונית מבלי לעשות אותה...
אם מישהו יודע- אשמח לשמוע
ובכלל- העצות שלך מאד מדברות אליי, ומהדהדות אצלי כמה מעט מקום לרגש אני נותנת לעצמי בהריון הזה
וזה מאד לא מאפיין אותי בד"כ. כאילו בהריון הזה משהו קורה שם אחרת
בהחלט שלחת אותי לעשות שיעורי בית...
ולגבי ההעמסת סוכר- עדיין מקווה שיש דרך אחרת לאתר סכרת הריונית מבלי לעשות אותה...
אם מישהו יודע- אשמח לשמוע
-
שורשים_עמוקים*
- הודעות: 121
- הצטרפות: 30 אפריל 2009, 14:50
- דף אישי: הדף האישי של שורשים_עמוקים*
-
פלוני_אלמונית*
- הודעות: 43436
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
ריבוי מי שפיר
אני בשבוע 31 ויש לי ריבוי מי שפיר AFI=280 וכל מה שהעלתם בנוגע לשחרור רגשי מאוד דיבר אלי.
תהיתי איזה דמיון מודרך אפשר לעשות לספיגה. אשמח לקבל רעיונות (:
תהיתי איזה דמיון מודרך אפשר לעשות לספיגה. אשמח לקבל רעיונות (:
-
בריאות_וחזקות*
- הודעות: 1
- הצטרפות: 05 אוגוסט 2015, 21:30
ריבוי מי שפיר
גם לי גילו ואני מאד מפחדת.