כמה שאלות (בעיקר לחברים בקבוצות ותיקות ויציבות, אבל כמובן לא רק) לפני שאנחנו מנסים לאסוף מחדש את מפגשים במשגב.
מובן שגם תושבי הגוש מוזמנים להשתתף בדיון
האם התמוססה לנו הקבוצה?
האם קימת דינמיקה של תקופות בהן הקבוצה מאוד פעילה, ותקופות פחות חזקות של דעיכה? (כלומר - האם זה נורמלי שהקבוצה נראית דועכת?)
מה עשיתם במצבים כאלה, אם נתקלתם בהם? (פעלתם? חיכיתם? חיכיתם ואז פעלתם? למה חיכיתם? מה קרה?)
מה עושים, בעצם?
האם יש לכם בקבוצה פעילות יזומה? איזו? למה? מתי התחלתם עם זה? מי משתתף יותר? מי פחות? מה קורה למי שלא משתתף בפעילות היזומה, אבל בא למפגשים? יש שאלות שלא שאלתי?
אמץ חולם (או - למה הילדים הגדולים כמעט ולא באים למפגשים האיזוריים?) והאם זה חשוב, בכלל?
באילו גילאים הילדים? האם יש חלוקה באיזור של גדולים/קטנים? האם יש עירוב של כל הגילאים? איך הגדולים מרגישים עם זה? איך הקטנים? ואיך מרגישים הורים לגדולים? הורים לקטנים? הורים לגם וגם?
(כשיהיה לי כח, אספר קצת על מה קורה/קרה פה... זוטא, מיץ, מוזמנות לספר במקומי)