12 צעדים

פלונית_אכלנית*
הודעות: 1
הצטרפות: 05 אפריל 2005, 00:24

12 צעדים

שליחה על ידי פלונית_אכלנית* »

האם מישהו יודע איך יוצרים קשר עם הסדנאות של אכלנים כפייתים? אין לי נסיון בחיפוש באינטרנט ודי הלכתי לאיבוד ולא מצאתי מידע.
תודה לכל מי שיוכל לעזור.
פלונית_אלמונית*
הודעות: 1700
הצטרפות: 23 ספטמבר 2001, 07:34
דף אישי: הדף האישי של פלונית_אלמונית*

12 צעדים

שליחה על ידי פלונית_אלמונית* »

שלום למתעניינות
אני באו איי כבר לא מעט שנים. הורדתי באו איי 20 ק"ג בערך, ואני שומרת על הירידה. בנוסף לירידה במשקל ירדו ממני הרבה מאוד קשיים רגשיים ונפשיים ובעיקר נכנסה הרבה אהבה ואלוהים.
הפגישות שאני ממליצה עליהן (כי אני מבקרת בהן באופן אישי ויודעת שיש בהן החלמה) הן ביום חמישי בערב בכרכור וביום שישי אחה"צ בחדרה
יש תיקווה ויש אפשרות לצאת מהסבל הנורא של אכילה כפייתית
אם יש רצון תוכלו להשאיר פה טלפון ואצור קשר, או להיפך.
אוהבת
אנונימי

12 צעדים

שליחה על ידי אנונימי »

*לרצות_מספיק_לרזות*
גם_אני*
הודעות: 116
הצטרפות: 21 יולי 2003, 16:24

12 צעדים

שליחה על ידי גם_אני* »

כולנו יודעים כבר הכל, ואם הגענו לאינטרנט אנחנו גם די מיואשים מעצמנו.
יש מדיטציות, יש טיפולים אנרגטיים, יש טיפולים תרופתיים יש כוח רצון ויש כוח הרוח וניסיתי הכל.
האמת היא שהגעתי לאינטרנט בחיפוש אחר קבוצת 12 צעדים. כמו אלכוהולים אנונימיים, כמו שמנים אנונימים, מחפשת קבוצת מעשנים אנונימיים.
כמי שמעשנת כל כך הרבה שנים, יודעת כל כך הרבה דברים על נזק העישון, וניסתה כל פיתרון קסמים שקיים בשוק, הגעתי למסקנה שאני צריכה לעבור תהליך.
האמת היא שניסיתי עם האגודה למלחמה בסרטן, אבל זה היה מאוד חפיפניקי ולא רציני.
אם מישהו שמע על קבוצה שעובדת בשיטת 12 הצעדים לגמילה מעישון, אשמח לשמוע.
מיכל_שץ*
הודעות: 2818
הצטרפות: 28 אוקטובר 2003, 20:13
דף אישי: הדף האישי של מיכל_שץ*

12 צעדים

שליחה על ידי מיכל_שץ* »

לא שמעתי על קבוצה שעוזרת לגמילה מעישון. אבל אני יודעת שבקבוצות של 'אכלנים-כפייתיים-אנונימיים' אפשר להעזר גם כדי להתמודד עם התמכרויות מסוג אחר. אם כי זה אולי לא מתאים בדיוק בדיוק, התכמכרות זו התמכרות.
פלונית*
הודעות: 5019
הצטרפות: 02 אוקטובר 2001, 03:13

12 צעדים

שליחה על ידי פלונית* »

את פשוט מוזמנת לבוא לקבוצות של אכלי יתר כפיתיים ולדבר על הבעיה שלך. מבטיחה לך שתימצאי שם את האאנשים המתאימים שיעזרו לך להיגמל בעזרת הצעדים פשוט כי הם כבר עשו זאת.
יום חמישי בערב בפרדס חנה ויום שישי אחהצ בחדרה. בהצלחה.
לוונדר_סגול*
הודעות: 1068
הצטרפות: 24 ספטמבר 2004, 16:05
דף אישי: הדף האישי של לוונדר_סגול*

12 צעדים

שליחה על ידי לוונדר_סגול* »

מישהו יכול לפרט את 12 הצעדים?
פלונית*
הודעות: 5019
הצטרפות: 02 אוקטובר 2001, 03:13

12 צעדים

שליחה על ידי פלונית* »

לוונדר- 12 הצעדים זו תוכנית רוחנית שמדברת על כך שהאוכל/אלכוהול/סמים/עישון וכו' זה רק הסימפטום, התפישה היא שאם אתה מודה שהסם שאליו אתה מכור הוא חזק ממך אז רק משהו אחר שגם חזק ממך יוכל לעזור לך, המשהו הזה הוא תפיסה של כח עליון, אלוהים, כפי שאתה עצמך מאמין בו. ז"א אלוהים הוא אמא אדמה, יקום שמיים, וכל דבר אחר שאתה מספיק לקבל כאלוהים. ואז אולי באמצעות הימנעות פיזית מהסם, טיפול רגשי ועיבוד של מקומך הרגשי בעזרת הצעדים, תוכל להכניס לליבך את עוצמת הרוח הקיימת בעולם ולא תזדקק לסמים...
על קצה קצה המזלג... אם תיכתבי מאיפה את, אשמח לכתוב לך כשתיהיה קבוצה פתוחה
לוונדר_סגול*
הודעות: 1068
הצטרפות: 24 ספטמבר 2004, 16:05
דף אישי: הדף האישי של לוונדר_סגול*

12 צעדים

שליחה על ידי לוונדר_סגול* »

תודה ש_מים,
ולמי שלא אוהב להכנס לקישורים:


1. הודינו שאנו חסרי אונים מול האוכל, שאבדה לנו השליטה על חיינו.

2. הגענו לאמונה שכח גדול מאתנו יכול להחזיר את שפיות דעתנו.

3. החלטנו למסור את רצוננו וחיינו להשגחת אלוהים כפי שאנו מבינים אותו.

4. ערכנו חשבון נפש נוקב וחסר פחד עם עצמנו.

5. הודינו בפני אלוהים, עצמנו ואדם נוסף על טבעם המדויק של פגמינו.

6. היינו נכונים לחלוטין שאלוהים ישחרר אותנו מפגמים אלו באופיינו.

7. ביקשנוהו בענווה שישחרר אותנו מחסרונותינו.

8. ערכנו רשימת האנשים בהם פגענו והיינו מוכנים לכפר על מעשינו בפניהם.

9. כיפרנו על מעשינו במישרין בפני אנשים אלו, בכל מקום שהדבר ניתן, פרט לאותם מקרים שמעשה זה יפגע בהם או באחרים.

10. המשכנו בחשבון הנפש וכאשר שגינו הודינו בכך מיד.

11. ניסינו בדרך של תפילה ומדיטציה לשפר את הקשר ההכרתי עם אלוהים – כפי שאנו מבינים אותו, כשאנו מתפללים רק לדעת את רצונו מאתנו ומבקשים את הכוח לבצע זאת.

12. כשעברה עלינו התעוררות רוחנית כתוצאה מצעדים אלו, ניסינו להעביר בשורה זו לאכלני יתר כפייתיים אחרים ולנהוג על פי עקרונות אלו בכל תחומי חיינו.
יערת_דבש*
הודעות: 2056
הצטרפות: 23 אוקטובר 2003, 00:10
דף אישי: הדף האישי של יערת_דבש*

12 צעדים

שליחה על ידי יערת_דבש* »

אני מאחדת לכאן דף שנקרא בעברו אכילה_כפייתית:
--------------
מתמכרת*
הודעות: 1
הצטרפות: 20 יולי 2005, 15:26

12 צעדים

שליחה על ידי מתמכרת* »

אני באואי כבר כמה חודשים. הורדתי 10 קילו ואני ממשיכה לרדת ולא סובלת בכלל, אלא נהנית מחיים חדשים עם אוכל. החיים בלי אכילה כפייתית, כשאוכל מפסיק להיות עניין מרכזי בחיים - הם משהו חדש ומסעיר. הרבה דברים למדתי והבנתי על עצמי ואני רק בתחילת הדרך.
בשבילי זוהי תוכנית מדהימה, פשוטה מאד לעשייה, אבל מאד עמוקה.
בקיצור - ממליצה.
ורדה_בן_ארי*
הודעות: 238
הצטרפות: 22 יוני 2005, 16:55
דף אישי: הדף האישי של ורדה_בן_ארי*

12 צעדים

שליחה על ידי ורדה_בן_ארי* »

מצטרפת לממליצות. ירדתי במשך שנתיים וחצי שלושים ושבע קילו. זיכרו רק ש.. אסור להפסיק. אסור לעצור כי אז מהר מאוד הכל עולה בחזרה. זו תוכנית לנפש והיא לכל החיים. יש דף בשם שמנה_רזה_שמנה שם סיפרתי על איך שהייתי שמנה. איך רזיתי כל כך ולמרות כל הטוב לא ידעתי לשמור עליו. (ליתר דיוק על חצי ממנו.) ממליצה למי שמתחילה לקחת את זה ממש ברצינות . זה כיף לא נורמלי. החיים משתפרים באופן שקשה להאמין. רק תקפידו לא לעשות הפסקות. לא לוותר על האושר הזה. כי לחזור מנפילה קשה הרבה יותר.
בהצלחה.
רוקדת_לאור_ירח*
הודעות: 2934
הצטרפות: 03 דצמבר 2004, 17:39
דף אישי: הדף האישי של רוקדת_לאור_ירח*

12 צעדים

שליחה על ידי רוקדת_לאור_ירח* »

_אם מישהו שמע על קבוצה שעובדת בשיטת 12 הצעדים לגמילה מעישון, אשמח לשמוע_
רק עכשיו ראיתי את הדף.
אני מכירה מישהי שלפני כשנתיים פלוס פתחה קבוצה כזו. לפני כן היא ועוד כמה מהמשתתפים הלכו לקבוצות oa/na למרות שהבעיה שלה היתה סיגריות ולא סמים אחרים. היא לקחה אחריות על קיום הקבוצה אבל הקבוצה גוועה עד כמה שידוע לי.
תנסי ליצור קשר עם אנשים וקבוצות דרך כאן:
http://www.bsh.co.il/forums/AllMessages2.asp?Fnumber=29
סבתא_לשמונה*
הודעות: 1140
הצטרפות: 02 יוני 2005, 20:32
דף אישי: הדף האישי של סבתא_לשמונה*

12 צעדים

שליחה על ידי סבתא_לשמונה* »

עישנתי קופסה + ליום. לפני 25 שנים קיבלתי דלקת ריאות קשה כתוצאה משהייה במשך שעות רבות ברטיבות ולא יכולתי לעשן. כאשר הבראתי לא חזרתי לעשן אבל העישון היה חסר לי. כאשר התחילה מלחמת הפרץ קמתי בבוקר ואמרתי לעצמי: מסקאדים את לא מפחדת אז מה יש לפחד מעישון וחזרתי לעשן למגינת ליבו של אישי שהיה מעשן קל וממנו למדתי לעשן, אבל הוא הפסיק לעשן עוד בגיל 30. גם ילדי לא היו מאושרים מחזרתי לעישון, אם כי,לצערי, גם הם אינם נקיים מחטא זה.
בשנה הקודמת קיבלתי שוב דלקת ריאות, הפסקתי לעשן ולא חזרתי וגם אין לי צורך בעישון אבל אני לועסת מסטיק. *לא* מסטיק ניקוטין אלא מסטיק רגיל.
אינני אוכלת יותר וזה חבל מפני שמשקלי ירוד והיה רצוי שאוסיף לפחות עוד 5 ק"ג למשקלי אבל אינני יכולה להכריח את עצמי לאכול יותר, הפסקת העישון לא השפיעה בנושא זה.
כמובן, אינני ממליצה לחלות בדלקת ריאות כדי להפסיק לעשן - פשוט, הסיפור הזה שהוא אמיתי נראה לי כראוי לספרו.
ורדה_בן_ארי*
הודעות: 238
הצטרפות: 22 יוני 2005, 16:55
דף אישי: הדף האישי של ורדה_בן_ארי*

12 צעדים

שליחה על ידי ורדה_בן_ארי* »

אני יודעת על שיטה שמלמד אותה "טוביה לרר" אני לא ממש יודעת איך למצוא את זה. לפני די הרבה שנים היכרתי אותו, והוא נתן שיטות מאוד נעימות להפסקת עישון. אגב.. בפגישות שלו היה מותר לעשן. כדאי אולי לחפש אותו באינטרנט. אם אזכור את שם הארגון או המפגש אחזור לכאן.
השיטה באופן כללי ממה שהוסבר לי היא כזו: צריך להחליט על מקום אחד בלבד שבו לא מעשנים. זה יכול להיות בשרותים. או באוטו או בכל מקום שתבחרי. לקחת רק מקום אחד כזה ולהתמיד בו עד שזה רגיל ולא חשים יותר את הצורך לעשן באותו מקום. (ולא חשוב שכשיוצאים משם מעשנים פי שתיים. לא להיבהל. גם זה ירד עם הזמן). רק כשמתרגלים לא לעשן במקום האחד שנבחר, מוסיפים מקום שני. וכן הלאה. הרי עישון (די דומה לאוכל) הוא תלוי בהרגל של מקום או זמן או פעילות . יש רגעים שבהם אנחנו לא מעשנים וגם לא חושבים על הסיגריה בכלל. כך שאם נוריד מקום קטן אחד נוסף זה יהיה לא כל כך קשה. וגם- מה שטוב בשיטה היא שבעצם מעשנים כמה שרוצים מחוץ לאותו מקום נבחר. הכמות יורדת ממילא כאשר מוסיפים עוד מקום ועוד מקום (ולפעמים הוספת מקום כזה יכולה לקחת ימים רבים ואף שבועות עד שבאמת מתרגלים. אבל הסבלנות משתלמת. )
אני אישית הורדתי במשקל בתוכנית 12 הצעדים של או אי כשהשיטה די דומה. גם שם מורידים מאכלים מסוימים. או אכילה במקומות או מצבים מסוימים כשכל אחד צועד בקצב שלו. שיטה נוחה מאוד. פשוטה ולא מלחיצה.
לעשן לעומת זאת הפסקתי לפני בערך 6 - 7 שנים כשקמתי בבוקר ולא היה לי אויר בגוף . כשהייתי בטוחה שבעוד כמה דקות פשוט אמות. וכשהאוויר חזר אלי מיהרתי להדליק סיגריה בנשימתי האומללה. כשהדבר קרה לי בפעם שלישית, והייתי בטוחה שהפעם באמת יהיה זה סופי, בכיתי נורא והפסקתי לעשן ללא כל כמיהה או רצון לנסות שוב.
אז הדרכים מגוונות..
שיהיה לך בהצלחה.
אמאבא_של_רמה*
הודעות: 108
הצטרפות: 04 דצמבר 2005, 23:24
דף אישי: הדף האישי של אמאבא_של_רמה*

12 צעדים

שליחה על ידי אמאבא_של_רמה* »

נראה לי שביום חמישי אלך לראשונה לפגישת OA בראשון לציון.
אולי יש מישהי מפה שהולכת למפגשים בראשון גם?
ועוד שאלה מישהי יודעת מה ההבדל בין המפגש המוגדר 'רגילה', לבין 'צעדים'?
מקווה שאמצא את עצמי שם...
סירופ_מייפל*
הודעות: 916
הצטרפות: 23 אוקטובר 2004, 12:19

12 צעדים

שליחה על ידי סירופ_מייפל* »

אני ניסיתי פעם אחת בקבוצה במבשרת-ציון. הסתבר לי אח"כ שזו קבוצת HOW והאמת שלא ממש הבנתי את ההבדל.
לא החזקתי מעמד יומיים בתפריט שקיבלתי! חבל. יש איסור מוחלט לאכול פחממות במשך חודש! עומדת מאחורי ההחלטה הזו הטענה שהגוף התמכר לסוכר ולכן צריך לעקור את ההרגל הזה. לי מראש זה לא התאים לכל השקפת עולמי על תזונה כך שאולי לא הייתה לי מוטיבציה גבוהה לעבור את החודש הראשון. גם ידעתי מראש שאפילו אם אעבור את החודש הראשון, לא אחזיק מעמד אח"כ ואתנפל על כל מה שאראה.

אני מכירה שתי בנות עם חוויה שונה לגבי OA. אחת הורידה 14 ק"ג אך לא הצליחה להתמיד והחזירה אותם. השנייה בOA כבר כמ שנים טובות ומאוד מרוצה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43436
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

12 צעדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

^+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+^

אני רוצהלהצרף דחוף לקבוצה אכלינים כפייתיים גרה ברמלה .
יש לי קבוצה בפייסבוק
אמהות מאושרות מרזות יחד .
איך אפשר ליצור קשר ??
מייל [email protected]
שליחת תגובה

חזור אל “דיוני עריכות עם אופק”