אני כלכך עייפה

אסנת*
הודעות: 190
הצטרפות: 21 ינואר 2002, 21:36

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אסנת* »

אני עייפה, אני עייפה, אני עייפה
הבת הקטנטנה שלי, היא רק בת שבעה חודשים, ואני מנסה לגדל אותה צמודה אלי. הולכת לטייל איתה במנשא, נושאת אותה על הידיים המון בבית, היא ישנה איתנו במיטה מאז שהיא בת שלושה חודשים (רק אז הגיעה ההארה!).
אני מניקה אותה לפי דרישה וכדי להרדים אותה.
אבל אני מרגישה שאין לי טיפת זמן להיות עם עצמי, וליצור (חלק מהמהות שלי), או לבהות סתם באויר.
הקטנטנה לא משחקת לבד אפילו כמה דקות, היא מייד מתחילה לקרוא לי שאהיה איתה, שאשחק איתה.
אני צריכה לשעשע אותה, לישון לידה (אחרת היא מתעוררת די מהר).
ואני עייפה מהויכוחים עם בעלי שטוען שאני היא זאת שהפכה אותה להיות כל כך בלתי עצמאית, ושאני קיצונית מדי בדרך שלי (לטייל רק במנשא, לקחת המון על הידיים, לרוץ אליה כשהיא מתעוררת ולתת לה ציצי כדי שתמשיך לישון)
יש למישהו רעיונות?
גילה*
הודעות: 870
הצטרפות: 07 יולי 2001, 06:17

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי גילה* »

עייפה - תשני (-:
היא צריכה אותך לידה כשהיא ישנה? מצוין - תנוחי במהריים.
וחוץ מזה - אולי בעלך יכול לקחת אותה לטיול ערב במנשא, ולך תהיה שעה פנויה? אולי בייביסיטרית, אותו דבר, רק בצהריים?
בכל מקרה - זו תקופה. היא תגדל, ויהיה הרבה יותר קל.

עוד משהו שיכול לעשות את החיים קלים - מפגשים עם אמהות אחרות. נסי - מפגשי חינוך ביתי, למשל. פגישות של פעם בשבוע, באופן קבוע, יאפשר לך ולבתך להרגיש בנוח עם השותפים למפגשים, ותוכלי לגנוב לך קצת זמן לעצמך, כשהילדים משחקים יחד, ליד חצי עין פקוחה של מבוגר אחר.

עוד אפשרות - אני לא יודעת מה זה אצלך "ליצור", אבל אם זה יכול להיות בחוץ, צאו, תפרשי משהו בצל, זה עושה להם פלאים - העולם מאוד מענין, ואת יכולה לעסוק בשלך (למשל לקרוא, לכתוב, לדבר בטלפון).
רועי_שרון*
הודעות: 1691
הצטרפות: 13 יוני 2001, 18:34
דף אישי: הדף האישי של רועי_שרון*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי רועי_שרון* »

היא רק בת שבעה חודשים. מי אמר שהיא צריכה להיות עצמאית בגיל הזה?
אביב_חדש*
הודעות: 2998
הצטרפות: 26 יולי 2001, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אביב_חדש*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אביב_חדש* »

גילה - במהריים זה טוב, למרות שהתכוונת לצהריים. אפשר להגיד שתשני במהרה בצהריים...
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי יונת_שרון* »

רדי לריצפה/שטיח/דשא ותעשי דברים שם. במה את יוצרת? קחי את זה לריצפה, תוסיפי עוד הרבה חומרים עודפים, ותיצרו יחד זו לצד זו. לא נורא אם יהרס משהו - העיקר שנהניתם. כנ"ל לגבי כביסה (אבל עדיף במקום נקי כמו מיטה) - לוקח יותר זמן לקפל, אבל זה די נחמד.

עוד שני דברים שבטח שמעת, אבל יש טעם לחזור עליהם:
  1. תשני כשהיא ישנה.
  2. זה עובר כל-כך מהר שעוד תתגעגעי לזה, אז כדאי לנצל עכשיו כל רגע של "תלות" וקירבה.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי בשמת_א* »

מחזקת את כל ההצעות שרשמו לך כבר,
וחוזרת על דברי רועי:
בגיל שבעה חודשים לשחק לבד??? עצמאית???
אני אגב קוראת את ה"הורים וילדים" שאני שואלת מאחותי, ושם עונה ד"ר שלמה גור הפסיכולוג הסופר-קונבנציונאלי בדיוק על שאלות כאלה. הוא מסביר שוב ושוב להורים אפילו של בני שנתיים שלא הגיוני לצפות ליותר מכמה דקות משחק עצמאי.
בגיל 7 חודשים - אפילו זה לא
(אם כי, אם יש ילד שבמקרה ניחן בתכונת אישיות שבגיל 7 חודשים הוא מעסיק את עצמו דקות אחדות עם איזה צעצוע - זה בסדר, כמובן, אבל נדיר, וזה לא משהו שאפשר "לייצר" - או שהתינוק הוא כזה, או שהוא לא כזה).
חבצלת*
הודעות: 645
הצטרפות: 24 פברואר 2002, 16:35

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי חבצלת* »

זה עובר להם באיזהשהו גיל... די מהר בעצם. בני פתאום עשה סוויץ' מילד-ידיים לילד שבורח כל הזמן ואפילו לא מסתובב לראות איפה אני, אם הוא במקום מוכר כמו גן שעשועים שלנו. זה לקח איזה שבוע, וזהו...הוא היה אז בגיל 11 חודשים בערך. בדיוק בזמן כי התחילו להשבר לי הידיים...
;-)
חוץ מזה מה בדבר איזה אח או אחות? אז - הם משחקים ביחד המון!!! :-D
אסנת*
הודעות: 190
הצטרפות: 21 ינואר 2002, 21:36

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אסנת* »

תודה על כל התגובות
העניין הוא שהקטנטנה נראית הרבה פעמים מאוד לא מרוצה, כאילו שהיא משתעממת מהר מכל דבר.
לפעמים אני מרגישה שאולי משעמם לה להיות רק איתי לבד בבית. (אין לי חברות שגרות קרוב כרגע ובסטטוס שלי).
אולי אני מקרינה לה שמשעמם לי בעצמי?
אני מרגישה שקשה לי להיות עליזה ופעלתנית במשך כל היום.
ולפעמים אין לי כלכך על מה לדבר איתה, ונוסף על כך רגשות האשמה על כך.
מישהו מרגיש כמוני?
גילה*
הודעות: 870
הצטרפות: 07 יולי 2001, 06:17

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי גילה* »

אסנת - רגשות כאלה מחלחלים לפעמים, אבל -
את לא אמורה לשמש צוות הווי. תחיי את חייך. משעמם לך? תעסיקי את עצמך - היא כבר תהנה להסתכל עלייך.
יש עם זה בעיה - הפעילויות הסטטיות שלנו: לקרוא יכול מאוד לענין אותך, ופחות אותה.
לגבי חברות שגרות קרוב וכו' - בשביל זה המציאו את האינטרנט (טוב, לא רק בשביל זה). זה מקום למצוא בו אנשים בסטטוס שלך, וחלקם יהפכו לחברים.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי בשמת_א* »

אסנת, קראת את "עקרון הרצף"?
יכול להיות שזה יכול מאוד לעזור לך ולתת לך רעיונות, איך להצליח להיות מרוצה תוך כדי הטיפול בצרכים שלה.
מיץ_פטל*
הודעות: 1618
הצטרפות: 27 אוקטובר 2001, 22:40
דף אישי: הדף האישי של מיץ_פטל*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי מיץ_פטל* »

רק רציתי להוסיף שמאז שיש לי ילדים אני ת מ י ד ישנה כשהם ישנים ומשתדלת לא לפספס.....
זה לא קל אבל אפשרי ואז ישנים!!!
וכשהם ישנים לזמן קצר אני עושה הרפייה או מדיטצייה וזה די עוזר ונותן כח להמשיך....
ועוד רעיון אני עושה משמרות עם בן זוגי בימי שישי- שבת : הוא ישן 3 שעות ואח"כ אני....שוב מתחלפים....
אסנת*
הודעות: 190
הצטרפות: 21 ינואר 2002, 21:36

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אסנת* »

אוי, המילה הזאת נשמעת לי נורא "סטטוס".
אני מתכוונת פשוט לאמהות לא עובדות, או שבבית.
השעמום הזה שאני מרגישה לפעמים הוא בגלל שכל כך הרבה פעילויות אני נמנעת מלעשות מאז שיש איתי תינוקת בבבית.
לצייר, למשל זה בלתי אפשרי. אני לא יכולה לתת לה לגעת בצבעי שמן או בטרפנטין.
ועכשיו גם נהיה קשה לטייל בחוץ, מאז שהחל הקיץ. השמש החזקה לא בריאה לה, וזו בעיה לצאת בשעות החמות עם המנשא, כי אין צל...
גילה*
הודעות: 870
הצטרפות: 07 יולי 2001, 06:17

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי גילה* »

אסנת - נווווו? איפה את גרה? בטוח יש אמהות בסביבתך.
לגבי הטרפנטין - את יכולה לצייר בחוץ?
מה עם גינה מוצלת בשכונה?
אולי תציירי עם חומרים פחות רעילים? (אני יודעת שזה לא אותו דבר, אבל בינתיים, כדי לא להשתגע, זה עדיף אולי על כלום).
יעל_ג*
הודעות: 246
הצטרפות: 16 ינואר 2002, 14:55
דף אישי: הדף האישי של יעל_ג*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי יעל_ג* »

ענת, מה שתיארת נשמע לי מאוד מוכר. גיליתי תרופה נהדרת למצבים האלה של עייפות נסחבת - אנחנו רוקדים!!! כשאני חוזרת מהעבודה אחרי 9 שעות, והילדים בשיא האנרגיה ואני מרגישה שאין שום סיכוי בעולם שאצליח להחזיק מעמד עד שעות הערב, אני שמה מוסיקה ואנחנו מתחילים לרקוד והאנרגיה פשוט באה מעצמה. זה מרומם ומחזק ואחר כך אני שוב אוהבת אותם...ומסוגלת לדמיין את השעות הבאות לא כתסריט אימה. מומלץ.
מור*
הודעות: 141
הצטרפות: 02 מאי 2002, 01:34

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי מור* »

אסנת, קודם כל אולי יעזור לך לדעת שאת לא לבד, שכ"כ הרבה אמהות-פעם-ראשונה (וגם לא פעם ראשונה...) מרגישות, הרגישו וירגישו כך כפי שתיארת...
אני יכולה אולי להציע דרך הסתכלות אחרת על כל העניין של "אין לי זמן לעצמי" וכו', וכתבתי את זה כבר באיזה דף פה: נסי לראות את כל העניין כריפוי!! סופסוף לא רק אני חשובה, לא אני במרכז והכל מתנקז ומתרכז בי ואליי, אני למען מישהו אחר, יצור קטן טהור תמים שזקוק לי כ"כ.... ההבנה הזאת עשתה לי נפלאות... וכמו שכבר כתבו פה התקופה הזאת של הצמידות הטוטלית היא לא כ"כ ארוכה, פשוט כשנמצאים בתוך זה זה נראה כמו נצח אבל בראיה יותר כוללת זה הרי לא הרבה זמן... נדמה לי גם שפשוט תוכנתנו (ע"י הסביבה, התרבות ואיך שאנו גדלנו) לצפות שצ'יק צ'ק הילד כבר "עצמאי" אבל באופן טבעי זה לוקח יותר זמן אם רוצים באמת להענות לצרכיו ולהיות קשובים לו.....
זהו, נסי את התרגיל המחשבתי הזה....
לגבי לצייר: מה דעתך לשים אותה במנשא גב ואז את יכולה לצייר על כן ציור או משהו כזה? אין לי שום נסיון בציור, פשוט זה הרעיון שעלה לי....
וגם תמיכה היא מאד חשובה, ולצאת החוצה באמת עושה פלאים.... והעיקר דעי שיש לך הרבה כוחות, נדמה לי שגיליתי כמה כוחות יש לי מאז שנולדו הילדים....
מצטערת על האורך, שיהיה לך בהצלחה ובכיף, את עושה עבודה נהדרת, חשובה ומעצימה....
רועי_שרון*
הודעות: 1691
הצטרפות: 13 יוני 2001, 18:34
דף אישי: הדף האישי של רועי_שרון*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי רועי_שרון* »

אסנת, אולי אפשר לארגן בנוסף לבד או לנייר עליו את מציירת עוד בד נוסף, נמוך יותר על הכן, שעליו הילדה תוכל לצייר "כמו אמא"? אפשר גם להכין לה פלטה עם צבעים משלה -- אפשר צבעים לא-רעילים -- ולשים את הפלטה שלך במקום שאליו היא לא תוכל להגיע.
אסנת*
הודעות: 190
הצטרפות: 21 ינואר 2002, 21:36

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אסנת* »

תודה לכולכם על התגובות
אני מרגישה שבאמת לקבל את התמיכה כאן כבר מעודד אותי.
אני אנסה להשיג צבעים לא רעילים בשביל הקטנה ונראה אם היא אוהבת לצייר כמוני...
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

עוד סוגיית עייפות:

אני מאוד עייפה. בור ללא תחתית של שעות שינה. בקושי מצליחה להתעורר בלילה לילדים - בעלי מעיר אותי רק כשצריך ממש ציצי, ואחרת - אני מסתובבת לצד השני, ונרדמת. וקמה בבוקר עייפה.
אני משערת שזה בגלל ההריון (אולי זה הזמן להתחיל לקחת פרנטל? או להפגש עם המדקר? או להתחיל להסתכל על מה אני אוכלת או... או...).

מה שאני עושה בד"כ זה פשוט ישנה/מנמנמת/קוראת/בוהה, והילדים מסתדרים. למשל - הם מביאים את החיתול החדש כדי שאני אחליף, וזורקים את הישן לפח. למשל - הם מוציאים מהארון למטה את הכוס שלהם, ואני רק מוזגת. למשל - הם מביאים מלון, סכין, צלחת, קערית לקליפות, ואני רק חותכת. הם מרוקנים את הקערית ושמים הכל בכיור, אני מנגבת את הרצפה.

אבל - איזה מסר הם מקבלים מהאמא-בטטת-רצפה הזאת???
אנהאטה_א*
הודעות: 249
הצטרפות: 05 מרץ 2002, 22:00
דף אישי: הדף האישי של אנהאטה_א*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אנהאטה_א* »

גילה, מה עם רמת ההמוגלובין שלך? בדקת?
אני ממליצה בחום על התמצית עידוד של צפריר. מחולל פלאים.
חבצלת*
הודעות: 645
הצטרפות: 24 פברואר 2002, 16:35

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי חבצלת* »

התזונה, או התזונה...
אני בהריון האחרון הרגשתי כל-כך רע שלא היה לי כוח לשום דיאטה. מעגל סגור.
תוך חודש-חודשיים מרגע שגמלה בלבי ההחלטה לאוכל בריא, אני באמת הפכתי לנמר, יחסית כמובן, כלומר אני עייפה אבל מסתדרת היטב עם 6-7 שעות שינה לא רצופה ביממה. משלימה קצת בשבתות.
זה לא פותר, אבל, את התשישות הנפשית, שכרגע אני ממש קורסת ממנה.
עדי_יותם*
הודעות: 2996
הצטרפות: 07 אוקטובר 2001, 22:47
דף אישי: הדף האישי של עדי_יותם*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי עדי_יותם* »

אולי זה הזמן להתחיל לקחת פרנטל? או להפגש עם המדקר? או להתחיל להסתכל על מה אני אוכלת או... או...
כן. לכל השאלות.
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי ורד_לב* »

כל הכבוד לילדים שלך!!! זה בשנתיים וחצי פלוס?
>ורד מקווה שגם אצלה זה יהיה ככה<
מצטרפת ל כן של קודמותיי
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

ורד - את יכולה לבנות על זה: זה לא החינוך שלי, אני בסה"כ רוכבת על הגל של "אני לבד! לא אמא!".
חגית_ל*
הודעות: 2051
הצטרפות: 05 אוקטובר 2001, 17:35
דף אישי: הדף האישי של חגית_ל*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי חגית_ל* »

גם אני ע י פ ה!!! עד שהקטנה נירדמה סוף סוף בבוקר, החליטה הגדולה - בת 6 - שזה הזמן לקום ולהיות פעילה וגם לשתף את אמא. אוי, כמה שהתרגזתי, אבל בסוף קמתי ועשתה קצת תרגילים עם מספרים לפני הגן. אבא לקח אותה לגן ואני - לא חזרתי לישון - יש כלים, יש באופן טבעי, יש טלפונים.
אני יודעת שאני אהיה מה זה עצבנית אם אני לא אשן וזה לא יהיה טוב לאף אחד. אז אולי עוד מעט. עוד קצת באופן טבעי.
חבצלת*
הודעות: 645
הצטרפות: 24 פברואר 2002, 16:35

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי חבצלת* »

אז עכשיו, אחרי שהקטן כבר שתי לילות משגע את השכל, אני מבינה מה זה העייפות של הורים לתינוק קטן. שנינו סחוטים כמו לימון. בדרך כלל הוא ישן לילה (יונק באמצע, אבל מי מתעורר?) אבל כנראה שעובר עליו משהו...
עתליה*
הודעות: 226
הצטרפות: 10 ינואר 2003, 19:09

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי עתליה* »

גם אני עייפה!! עשיתי כאת כל הבדיקות האפשריות להבין מה זו העייפות. למה כל הזמן העיניים שלי דבוקות זו לזו. שאלתי את הרופאה שלי והיא אמרה שאולי זה מההנקה (שנה וחצי) מה דעתכם?
.מי*
הודעות: 204
הצטרפות: 07 ספטמבר 2003, 08:45

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי .מי* »

בזמנו אחרי שילדתי את השניה שלי סבלתי מעייפות נוראית, חוסר אנרגיה, וזה לא עבר ולא עבר
מה שעזר לי היה תרופה הומיאופטית שנתן לי ד"ר אלבז
פשוט החזירה אותי לחיים
ומה שמעניין: ד"ר אלבז אמר שבעיקר אחרי לידת בנות יש נשים שסובלות מערעור אנרגטי שלפעמים מאובחן בטעות כמו דכאון
כי האשה עייפה וחסרת מוטיבציה מרוב עייפות לעשות משהו
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

אני שוב פה.
לא ברור לי מה ולמה.
התחלתי עם זה בשבת - היינו אצל הוריו, כך שהיה די כח אדם לטיפול בילדים. ישנתי במשך היום פעמיים ארוכות. נפלתי כמו מת, ובקושי-בקושי התעוררתי.
אתמול והיום אני עייפה עוד מלפני שקמתי בבוקר. מכאן נובע חוסר בסבלנות ותשומת לב לילדים, וכתוצאה ישירה - הם נדבקים ומנגנים על העצבים בכל דרך אפשרית. בנוסף, אני מנסה לישון בצהריים, והם לא - עוד מתכון בדוק לאמא עצבנית (כמובן שהם קופצים דווקא על המיטה שעליה אני ישנה, וזה לא מאפשר לקטנה להזדחלל עלי בנחת כשאני ישנה).
עכשיו אני אחרי שינה - נפלתי כשהאיש חזר הביתה, לא באמת התכונתי לישון (שינה בכאלה שעות סתם עושה בלגן, כי אני אלך לישון מאוחר ואקום מחר עייפה), אבל צללתי.
ימים בלתי נסבלים.
איפה לחפש (סיבות/פתרונות)?
חוה_ש*
הודעות: 464
הצטרפות: 31 ינואר 2004, 23:02
דף אישי: הדף האישי של חוה_ש*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי חוה_ש* »

B12? המוגלובין?
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי בשמת_א* »

גם אני חזרתי מותשת, מותשת מפארק הירדן.
העייפות עוד לא עברה לי.
בשבת נרדמתי במשך היום תוך כדי הנקה (נדיר).
מיאני*
הודעות: 1
הצטרפות: 13 ספטמבר 2004, 20:47

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי מיאני* »

אולי זה הסתו, חילופי העונות?
מיץ_פטל*
הודעות: 1618
הצטרפות: 27 אוקטובר 2001, 22:40
דף אישי: הדף האישי של מיץ_פטל*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי מיץ_פטל* »

פשוט לישון!!!!!
את מוזמנת אלי מחר, כי אני לא אהיה ניידת. לזרוק אותם בחצר, ולישון.
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

אולי את מדגירה איזה וירוס?

(אגב, גם אני עייפה עוד מהפארק)
בת_ההרים*
הודעות: 1548
הצטרפות: 22 ינואר 2003, 12:24

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי בת_ההרים* »

ואולי את בהריון?
אבל ברצינות...עונת המעבר היא מאד מתעתעת. נדמה שחם אבל כבר לא באמת. בלילה צריכים להתלבש חם ולא לישון עם קצר. ואולי כדאי גם להחליף שמיכות.
וכדאי להתחיל לקחת ויטמין סי או לשתות יותר תה סרפד. לחזק את הגוף.
ואולי גם סתם עייפות מצטברת שמבקשת כרגע פורקן.
לילה טוב.
ש_מים_וארץ*
הודעות: 1080
הצטרפות: 15 מרץ 2004, 18:11
דף אישי: הדף האישי של ש_מים_וארץ*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי ש_מים_וארץ* »

אמהות חייבות ללמד את עצמן להגיד ולעשות "פוּס משחק"- כלומר "רגע סביבתי היקרה, עכשיו תורי!"
אם הן לא לוקחות את הזמן הזה מידי פעם, אז הוא מגיע מעצמו בשרותי "באג בנלאומי" בצורת שפעת/מחלה אחרת.
תמיד יפה שעה אחת קודם, לפני ההתמוטטות.

איפה לחפש (סיבות/פתרונות)? לא יודעת אם פתרון ממש, אבל אולי בידיעה שהמצב הזה הוא זמני ובר חלוף תוכלי למצוא נחמה?@} אולי במקומות בהם את מצליחה לפרגן לעצמך מכל הלב הפסקה/מנוחה כזו תוכלי להתחזק?@}
אם_הבנים_שמחה*
הודעות: 541
הצטרפות: 11 מאי 2004, 23:14
דף אישי: הדף האישי של אם_הבנים_שמחה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אם_הבנים_שמחה* »

גמני פה,
ואפילו לא הייתי בפארק הירדן.
מרגישה עמוסה וכמעט טובעת וזה מתיש.
ל הזמן רודף אחרי הר של כביסה. רודף במחשבה וגדל במרפסת. הרים של מלוכלכים והרים של נקיים והרים של מקופלים... והפתרון לכאורה פשוט. לקחת למכבסה. אבלני לא נותנת, לא משחררת. כאילו נאחזת בדבר הזה שאני די אוהבת ותמיד משתלטת.
מיץ_פטל*
הודעות: 1618
הצטרפות: 27 אוקטובר 2001, 22:40
דף אישי: הדף האישי של מיץ_פטל*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי מיץ_פטל* »

גם אני עיפה- מהמשפחה שלי. מאמא שלי, מאחים שלי,מהאחות הלא שפויה שלי, מהאחיין המתוסבך שלי.
לעזעזל עם החגים הללו שמביאים איתם את פנטזיות המשפחתיות, שמתנפצות להם בשיחה הראשונה של ה"שנה הטובה".
והכי כואב זה לראות שלא משנה באיזה צד של קו המשווה נשב ונגור, הם תמיד ירדפו אחרנו.
אליס_בארץ_המראה*
הודעות: 1214
הצטרפות: 30 אוגוסט 2004, 18:13
דף אישי: הדף האישי של אליס_בארץ_המראה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אליס_בארץ_המראה* »

אני עייפה מאורחים. נמאס לי נמאס נמאס לי לארח, כל מכר שאי פעם החליף איתי מילה מוצא לנכון לבוא להתארח לאיזה שבועיים כשהוא ומשפחתו באים ללונדון, אני לא יכולה יותר לקום בבוקר ולמצוא אנשים בסלון. עוד פעם אחת אני צריכה לעשות בייביסיטר ואישית לוחצת לביקורים, או ללמד מישהו את המפה של הטיוב ואני משתגעת.
מתי אנשים ילמדו לקבל "נראה, אולי" מנומס, כפוי ומגומגם כלא! לא! לא!
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

מתי אנשים ילמדו לקבל "נראה, אולי" מנומס, כפוי ומגומגם כלא! לא! לא!

מתי תלמדי להגיד: "לא, אני מצטערת, היו לנו המון אורחים בזמן האחרון, וכבר אין לי כוח לזה. אני רוצה שקט/פרטיות/את הבית לעצמי".
בת_ההרים*
הודעות: 1548
הצטרפות: 22 ינואר 2003, 12:24

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי בת_ההרים* »

מתי אנשים ילמדו לקבל "נראה, אולי" מנומס, כפוי ומגומגם כלא! לא! לא!

לעולם לא...
כי כשאת מגמגמת את משדרת שיש מקום למיקוח.
כשאת מסבירה בחיוך ש"הפעם זה לא מתאים" ולא משדרת אנרגיות מתנצלות-זה עובר.
אליס_בארץ_המראה*
הודעות: 1214
הצטרפות: 30 אוגוסט 2004, 18:13
דף אישי: הדף האישי של אליס_בארץ_המראה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אליס_בארץ_המראה* »

תודה, אני עובדת על זה... (או על חיסון אנטי-מחוייבות ונימוס. הנוגדנים כבר מתפתחים) :-)
חגית_ל*
הודעות: 2051
הצטרפות: 05 אוקטובר 2001, 17:35
דף אישי: הדף האישי של חגית_ל*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי חגית_ל* »

גם אני מאד עייפה.
שלשום זה היה חילוף מזג האויר.
היום זה בגלל שלקטנה היה חום וכל הלילה מרחתי אותה ברטוב והרבה היא צווחה והעירה את כולם ואכלה שישי ועשתה 4 פעמים פיפי במיטה - רק אחרי הפעם הראשונה ניזכרתי שכשהיא חולה היא גם עושה פיפי במיטה וכבר המזרן נירטב ופרשתי על זה חיתולים ושעוונית ועוד סדינונים ואז זוגי החליט שכדאי גם לשים מגבונים מתחת לערימה ושוב סידר בכל, אבל גם קמתי איתה הרבה לקפוץ על הכדור, כי שם כנראה היה לה יותר קריר מאשר עם שעוונית מתחת. אח"כ כבר עברנו למחשב, שתישן בבאופן.
ש נ ה ט ו ב ה @}
אמא_אינקובטור*
הודעות: 1236
הצטרפות: 19 יוני 2003, 13:58
דף אישי: הדף האישי של אמא_אינקובטור*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אמא_אינקובטור* »

כל מכר שאי פעם החליף איתי מילה מוצא לנכון לבוא להתארח לאיזה שבועיים כשהוא ומשפחתו באים ללונדון

אבל למה לגור ביעד כל כך פופולרי, ועוד במרחק טיסה אחת לא מאוד ארוכה מישראל? (-; (אין לכם דירה בריטית מיניאטורית? זה לא ה-תירוץ להמנע מאורחים?)
אנחנו בצפון אמריקה, בעיר שצריך להתאמץ קצת כדי להגיע אליה כך שזרם המבקרים מתון מאד. היה חג עם המשפחה, למזלי לא המשפחה שלי (-; כל כך נחמד לאמץ משפחות של אחרים. איזה רוגע, בלי האמוציות הגועשות כשאנחנו מתארחים אצל המשפחה שלי, בלי פמיליאריות-היתר, כולם קצת יותר נחמדים, יותר משתדלים, מחוייכים ומנומסים.

יש מקום על ספסל העייפות? היה שבוע מלא פעילות, מסיבות, חגיגות וארוחות, בתוספת הצטננות שלי ושל הבנות. היום אנחנו בבית. רוצה לצאת איתן לגינה להוציא אנרגיה אבל זה מחייב אותי ללבוש חזיה ולהלביש אותן. דילמה.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

אבל זה מחייב אותי ללבוש חזיה ולהלביש אותן. דילמה
זו בדיוק הסיבה לגור בבית צמוד קרקע.
הדילמה הזאת, מהכרותי אתי, היתה משאירה אותנו בבית הרבה יותר מדי.
אליס_בארץ_המראה*
הודעות: 1214
הצטרפות: 30 אוגוסט 2004, 18:13
דף אישי: הדף האישי של אליס_בארץ_המראה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אליס_בארץ_המראה* »

אבל למה לגור ביעד כל כך פופולרי, ועוד במרחק טיסה אחת לא מאוד ארוכה מישראל?
שאלה שאני שואלת את עצמי בערך שלוש פעמים ביום לאחרונה... אם כי חובה לציין שהחברים מניו יורק עוברים תקופות ביקורים לא פחות עמוסות בחגי ישראל. איזה מזל יש לך, אמא אינקובטור, שאת לא במסלול נדידת העמים. גודל הדירה (הזעירה), אגב, לא מרתיע את עמישראל באשר הוא. אחרי הכל, הרודס הוא מקום גדול והם כבר יתרווחו להם שם... ;-)
ולגבי החזיה: את בצפון אמריקה! כבר התחילה עונת הסוודרים, לא? אז אין בעיה. בואי תצטרפי לספסל שלנו. תזהי אותנו בקלות: אלו עם השיער הפרוע, מבט אבוד/רצחני בעיניים (תלוי באופי שהבאנו מהבית) ובלי חזיה בכלל. :-D
אמא_אינקובטור*
הודעות: 1236
הצטרפות: 19 יוני 2003, 13:58
דף אישי: הדף האישי של אמא_אינקובטור*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אמא_אינקובטור* »

את בצפון אמריקה! כבר התחילה עונת הסוודרים, לא? אז אין בעיה. בואי תצטרפי לספסל שלנו.
לא יכולה. באמת. כבד ומקפץ ולא נוח בעליל, לפחות היו נותנים חלב אבל גם זה הם עשו בעירבון מוגבל מאוד. כגיל 16 בערך אמא שלי העירה לי שאני כבר לא יכולה ללכת בלי, ומאז - אני באמת לא יכולה.

זו בדיוק הסיבה לגור בבית צמוד קרקע.
הגינה שלנו קטנה מאוד, כשהן הולכות לרעות באחו (מגרש בייסבול ענקי מול הבית שלו) הן חוזרות עייפות ומרוצות מאוד.
חוה_ש*
הודעות: 464
הצטרפות: 31 ינואר 2004, 23:02
דף אישי: הדף האישי של חוה_ש*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי חוה_ש* »

יום חמישי סוף השבוע, אחרי העבודה הלכנו למכולת ,הגענו עד פתח הבית ולא היה לי כוח לעלות לקומה השלישית עם ילדה, עגלה, קניות ותיק. ישבנו ברחוב וחיכינו אחרי חצי שעה עבר מישהו שאנחנו מכירות ועזר לי לעלות למעלה. אני רוצה לישון ואין לי מתי וכשאני כבר ישנה קטיני משתעלת :-(
נילי_לי*
הודעות: 161
הצטרפות: 30 אוקטובר 2003, 07:24
דף אישי: הדף האישי של נילי_לי*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי נילי_לי* »

לא קראתי את התגובות, ואולי נאמר לך קודם, אך המלצתי הינה לישון יחד עם התינוקת, שינת צהריים, שינת לילה, הירדמי יחד איתה.
עזבי נקיונות ובישולים, זה יחכה, זה יסתדר - הרי לא תיגוועו ברעב.
שני איתה, יש משהו מאד מרגיע להיסחף לקצב הנשימות הקצובות של תינוק ישן.

כמו כן, בדקי אפשרות של נטילת תוספות ויטמינים.

ובדקי היכן נמצאת את בתוך האמהות, ההיסחפות האבסולוטית לתוך עולם האמהות בעיקר בגילאים רכים אלו עלולה להביא למאגר האנרגיות להתכלות כליל.
בדקי היכן את יכולה להרפות, לשחרר ולקבל עזרה.
דקל_נור*
הודעות: 383
הצטרפות: 15 פברואר 2004, 01:25
דף אישי: הדף האישי של דקל_נור*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי דקל_נור* »

אויש חוה, זה נשמע נורא. (()) .

כמה הייתי רוצה רק 4-5 שעות לישון ל ב ד על המיטה הגדולה, בלי אף אחד, בלי הנקה ובלי רעשים מבחוץ. פשוט לישון, פשוט לבד. והפוך, הפוך הזה, איך אפשר להתעורר כשהפוך הזה מושך עוד ועוד פנימה, למיטה, לשינה...
ג'ינ_ג'ית*
הודעות: 1594
הצטרפות: 28 פברואר 2004, 00:23
דף אישי: הדף האישי של ג'ינ_ג'ית*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי ג'ינ_ג'ית* »

אוייש, הפחד הכי גדול שלי מלהיות אמא, זה חוסר השינה.
והדף הזה אכן מפחיד :-S .
דקל_נור*
הודעות: 383
הצטרפות: 15 פברואר 2004, 01:25
דף אישי: הדף האישי של דקל_נור*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי דקל_נור* »

מצד שני, אין אושר גדול יותר מלהתעורר על ידי יד קטנטנה שמלטפת לך את הפרצוף, וכשאת פוקחת עינים טרוטות, למצוא שם את החיוך הכי מקסים שאת מכירה, בלי שיניים ועם המון לחיים :-)
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

אוייש, הפחד הכי גדול שלי מלהיות אמא, זה חוסר השינה.
פחד מוצדק :-P
אני דווקא הגעתי לתובנות אחרות. גם אני סבלתי מאד מעייפות ואז הבנתי:
לכל אדם יש כמות אנרגיה מוגבלת
כשאנחנו עושים דברים שגורמים לנו סבל הם מוצצים לנו אנרגיה.
צריך להיות מודע אילו דברים לוקחים מאיתנו הרבה אנרגיה
ואז או לשנות אותם כך שיקחו מעט אנרגיה
או להיפטר מהם
<מנו לא רוצה להיות יותר בהריון אבל אם מישהו רוצה לתרום לה תינוק אז בשמחה>
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

_לכל אדם יש כמות אנרגיה מוגבלת
כשאנחנו עושים דברים שגורמים לנו סבל הם מוצצים לנו אנרגיה.
צריך להיות מודע אילו דברים לוקחים מאיתנו הרבה אנרגיה
ואז או לשנות אותם כך שיקחו מעט אנרגיה
או להיפטר מהם_

מונו, זה כל כך נכון!
מיכל*
הודעות: 1270
הצטרפות: 09 אוקטובר 2001, 17:11

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי מיכל* »

קראתי רק חלק מהשרשור ואת האמת אני לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה עיפות.
אני נמצאת במין מעגל מסחרר של תשישות ואפטיות, אני חודש אחרי לידה ואמא לבן 1.5, בעלי עובד עובד ועובד והבדידות מתסכלת. לא היה לי רגע של מנוחה עדין ואני לא צופה אותו מתקרב באופק.
אני אוהבת אותם באמת בכל ליבי אבל לפעמים אני מוצאת את עצמי שניה לפני התמוטטות (במיוחד כשאחד באמבטיה והשני בדגיוק אז זקוק לי, או כשאחד סוף סוף נרדם ואז השני בוכה).
עייפתי, כיף לי איתם, הם ממלאים אותי אושר, אך אני חשה כי הם הפכו לכל עולמי ואני לא מצליחה לשנות את זה.
אני רוצה לצאת לשעה להתאורר אבל אז רגשות האשם שאני עוזבת אותם בלי סיבה אוכלים אותי. הקטן כמובן מחובר לציצ ככה שאותו אי אפשר לעזוב והגדול, לא נעים לי לעזוב אותו כי זה לא הוגן שזה שהוא כבר לא יונק...
ושוב אציין עייפתי
עדינה_ניפו*
הודעות: 2390
הצטרפות: 10 ספטמבר 2003, 17:33
דף אישי: הדף האישי של עדינה_ניפו*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי עדינה_ניפו* »

מיכל יקרה, מחזיר אותי אחורה ללפני שנתיים וחצי כאשר הבן השני שלי נולד והגדול היה בן 1.5 גם כן!
היום כבר יש לי שלישי אבל זה סיפור אחר לגמרי...
אני זוכרת איך הרגשתי כאילו היה זה רק אתמול
ההסתגלות, העייפות ורגשי האשמה... אני מזדהה לחלוטין
אני יכולה כן לאשר לך בוודאות שעם כל חדש שעובר זה נהיה קל יותר
(אני זוכרת את עצמי אומרת את המילים האילו בדיוק לכל מי ששאל אותי מה שלומי.)
ההפרש הזה בגילאים בינהם, אני מוצאת שהוא הכי טוב. ממש אוטוטו לפני שתספיקי לשים לב הם כבר יתחילו לשחק ביחד.
אצלי זה קרה כבר מגיל חצי שנה כשהקטן התחיל לזחול ואז לא רק שהמצב השתפר אלא מצאתי שפתאום אפילו נהיה יותר קל לי עם שניים מאשר שהיה לי עם אחד!

אני יודעת שזה לא קל אבל בכל זאת אציע לך ש תוותרי על רגשי האשם .
זה אפשרי. זה רק עניין של בחירה. תאמיני לי שכולכם תסתדרו יותר טוב בלעדיהם!
אם יש לך את האפשרות לצאת מהבית לשעה ולהשאיר לפחות אחד מאחור ולהתאוורר, תהני מזה!
תני לעצמך לקחת פנימה אוויר חדש, להתרענן ולהתמלא באנרגיה מחודשת למענך ולמען הילדים!
כולם ירוויחו מזה בסופו של דבר.
וכשממש קשה ושניהם זקוקים לך בו זמנית, בוכים או צורחים... מה שזה לא יהיה- קחי נשימה עמוקה, תתבונני רגע אחד בסיטואציה, בשקט (בשקט הפנימי שלך כמובן!) מבלי לשפוט אותה (יכול להיות שאולי אפילו תמצאי שם איזה חיוך אחד קטן מתחבא מתחת לקושי), תזכרי שזה רק זמני ועוד כמה דקות הכל יירגע שוב...
זאת עצה שקיבלתי מאשה חכמה (חגית נובק) כשצילצלתי אליה בוכה בחוסר אונים אחרי הלידה השניה!!
לי זה מאד הועיל ברגעי המשבר.
מאחלת לכם הרבה הצלחה בהמשך
מיכל*
הודעות: 1270
הצטרפות: 09 אוקטובר 2001, 17:11

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי מיכל* »

עדין מותשת, אבל מודה אני קצת יותר נושמת. עדינה ניפו תודה.
אמא_של_א_א_א*
הודעות: 373
הצטרפות: 27 ספטמבר 2006, 23:46
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_א_א_א*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אמא_של_א_א_א* »

עשית בדיקת דם לראות מה עם הברזל ובכלל האם את לוקחת משהוא לחזק את עצמך?
את אמא של שנים ועכשיו זה קשה .
עוד מעט יהיה כזה תענוג. רק שהזמן זז שונה כשהילדים קטנים.
וצריך על אותו הזמן לעשות הכל בכפולות.
תאמיני לי שנהיה יותר קל בשלישי.... אל יאוש.
תהיי גם אמא קצת של עצמך - את גם שם בין כל אלו שרוצים טיפול.
שנה נפלאה
אין_לי_מקום*
הודעות: 1
הצטרפות: 17 יוני 2007, 21:08

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אין_לי_מקום* »

אני מותשת!
מגלה אפטיה לילדים
אני חשה רוויה
ומצד שני, לא רוצה לשנות את צורת החיים: הילדים איתי בבית.
אני לא מאמינה שזה קרה בבום
פתאום הפכתי מסבלנית אין-קץ לחסרת סבלנות בהפגנה
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

(())

לא רוצה לשנות את צורת החיים: הילדים איתי בבית
לא חייבים לשנות הכל . לפעמים מספיק לשנות משהו אחד קטן - התנהלות של יום אחד בשבוע, עזרה לאחה"צ אחד, שינוי בשגרת הבוקר...
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

הי עייפה רוצה לספר יותר על העייפות של ומה הכי מעייף אותך? ובמקביל מה הכי נותן לך כוחות ושמחה?
בתקופה שהייתי ממש על הקרשים פניתי לטיפול בדיקור ובצמחים סינים שהפכו אותי לסופר וומן!
האמת שרק בעקבות הטיפול הזה, ובעיקר הצמחים התחלתי להבין למה אנחנו צריכים את העייפות הזו.
אמא_טריה*
הודעות: 67
הצטרפות: 18 דצמבר 2003, 00:20
דף אישי: הדף האישי של אמא_טריה*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אמא_טריה* »

למה?
ואיך מוצאים מדקר או מטפל כשאין כסף?
כי גם אני נורא עייפה ובטח אני יכולה לשפר תזונה וכאלה אבל לא יודעת איך ושאין לי עם מי להתייעץ
אז אני לא מצליחה לעשות כלום כי אני רק מסתובבת בתוך עצמי...
איך אפשר גם לעבוד וגם להיות בבית?
נעמה*
הודעות: 589
הצטרפות: 29 ינואר 2002, 22:03

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי נעמה* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מחפשת הורים שאינם ישנים לתינוק/ת מגיל 6 חודשים ועד שנתיים לצורך סטז' ביעוץ שינה בעלות סימלית.
ליצירת קשר נעמה 0525319693
אלמונית*
הודעות: 1286
הצטרפות: 01 אוקטובר 2001, 09:06

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי אלמונית* »

גם אני עייפה. אני מרגישה שיותר מחברותיי. אני כנראה יותר חלשה או יותר קשה לי להתמודד עם מעט שינה. אתמול דיברתי עם חברה שלא דיברתי איתה כמה חודשים. היא שאלה מה שלומי ואמרתי עייפה. היא אמרה: עדיין? (הילד השני שלי בן 6 חודשים) או שחברה באה אלי השבוע עם תינוק באותו גיל כמו שלי. היא נסעה בשני אוטובוסים והלכה כקילומטר אליי ברגל ועוד התבלבלה בדרך וכל זה רק עם מנשא ובאה בפול ווליום ומרץ. אני הייתי צריכה להתאושש ממאמץ כזה איזה שבוע.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43437
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

אני כלכך עייפה

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היא נסעה בשני אוטובוסים והלכה כקילומטר אליי ברגל ועוד התבלבלה בדרך וכל זה רק עם מנשא ובאה בפול ווליום ומרץ. אני הייתי צריכה להתאושש ממאמץ כזה איזה שבוע.
אולי חסר לך ברזל? והצהוב- כולנו זקוקים לחיבוק אולי זה מה שחסר לך? ((-))
גמאני הייתי מאוד עייפה עד שהפסקתי להניק כשהבייבי היה בן 8 חודשים
שליחת תגובה

חזור אל “ילדים מרביצים להורים”